Vragen
arrow_drop_up arrow_drop_down
Check waar je bedrijf nog winst kan behalen aan de hand van onderstaande checklist.
  • Waarschijnlijk staat er wel een telefoonnummer en een e-mail adres op je website, maar heb je bijvoorbeeld een contactformulier of een chatbox, wat het contact direct persoonlijker maakt?
  • Klanten willen zich graag eerst oriĆ«nteren en verdiepen in de aangeboden informatie en kennis. Ze willen vooral graag zogenaamde quick wins behalen. Dus inzichten ontvangen die ze al verder helpen. Je kunt denken aan een e-boek, een whitepaper, een videotraining e.d.
  • Heb je onderzocht hoe jouw klanten zoeken op google, wat voor woorden gebruiken ze en hoe hoog kom je in google?
  • Als mensen waardevolle informatie kunnen downloaden, kun je ze opvolgen middels een systeem dat heel specifiek e-mails verstuurd waarmee je het contact onderhoudt.
  • Een klantwaarde verhoger is een product of dienst dat voor de klant echt van toegevoegde waarde is en ze nog blijer maakt.
  • Het draagt bij aan je zichtbaarheid en vindbaarheid als je regelmatig waardevolle informatie deelt op je website en social media.
  • Adverteren via Facebook en Instagram stelt je in staat om heel specifiek mensen te vinden waarmee je in contact zou willen komen.
Wij maken gebruik van cookies.