Van websitebezoeker naar Klantcontact
arrow_drop_up arrow_drop_down

Hoe krijg je meer klantcontacten?

Een nieuwsgierigmakende en aandachttrekkende
landingspagina die geïnteresseerde mensen
in actie zet contact op te nemen

Wat heb je nodig om in contact te komen met geïnteresseerde mensen voor jouw product of dienst?

  • Een aandachttrekkende en nieuwsgierigmakende tekst die uitnodigt om zich in jou te verdiepen
  • Een informatiebron die mensen kunnen downloaden en waarmee ze direct al door jou geholpen zijn.
  • Een super onderscheidende beschrijving van wat je doet en voor wie zodat je een hogere positie in google krijgt.

Het klinkt logisch. Maar de praktijk is anders.

Ik merk dat deze drie basisvoorwaarden om zichtbaar te zijn en gevonden te worden ontbreken. Ondanks forse investeringen in een website of het volgen van trainingen en webinars leuk het onvoldoende om de resultaten te boeken die worden beloofd. 

Waarom lukt dat nog niet terwijl het zo logisch klinkt?

De reden dat het moeizaam gaat, ondanks dat er veel tijd en aandacht aan geschonken wordt, is dat de aandacht aan de verkeerde dingen wordt gegeven. 


Eigenlijk zijn er drie onderdelen waar je focus op moet liggen. Op het snijvlak van die drie onderdelen ligt het resultaat van je inspanningen. 


De drie onderdelen die je nodig hebt om klantcontacten te gaan leggen zijn:
  • Techniek
  • Content
  • Strategie

Wat heb je nodig?

De allerbelangrijkste pagina

Een pagina waar mensen zich gehoord voelen en ze persoonlijke aandacht ervaren. 

Waardevolle tips

Mensen ontvangen graag informatie die ze verder helpt. Geef mensen meer dan ze verwachten als ze iets gaan downloaden. 

Extreem goede SEO 

Google helpt jou als jij de bezoekers helpt met waardevolle informatie die SEO proof is. 

Laser focus op je doelgroep

Hoe specifieker je aanbod is hoe meer klanten die je graag wilt hebben naar je toe komen. 

Personaliseer zoveel mogelijk

Mensen zijn gewend te surfen op het internet. Maak het persoonlijk en je bent geloofwaardig. 

Maak het mobiel toegankelijk

Test je website op je mobiel in plaats van op je PC. Meer dan 75% van de beslissingen worden op de mobiel gemaakt. 

Wil je meer klantcontacten?  

Webinar: Hoe maak je een landingspagina die klantcontacten oplevert?

Ontdek de 15 elementen van een onweerstaanbare landingspagina die van websitebezoeker klanten maakt.

Wij maken gebruik van cookies.