Challenge Naamsbekendheid Tip 3: Het Prikbord

Het Prikbord

Hahaha ik moest zo lachen toen ik dit zag. Mijn goede vriend Edwin Sely had een flyer op het prikbord bij Albert Heijn geplakt.

Waarom ook niet! Het is de oldschool manier om zichtbaar te worden. Hij organiseert de Breek Je Vrij Show
Hij gebruikt deze show om zijn boek te lanceren. 

Weet je nog dat dat vroeger dat de manier was om bijvoorbeeld kenbaar te maken dat je een fietsje in de koop had. Het is de voorloper van Marktplaats.

      


En het werkt! Want deze VIA-VIA manier kan je nog steeds in contact brengen met mensen. 


Edwin is een ervaren marketeer. Hij heeft namelijk allerlei strategieen bedacht om rugbaarheid aan zijn nieuwe boek te geven. Zo heeft hij er tijdens Black Friday een actie aan gekoppeld. Dit was zo'n succes dat het boek bij bol.com uitverkocht was! Hoe gaaf is dat! Wat denk je dat dat doet met mensen? Zij zullen onmiddelijk bedenken dat het boek super waardevol is als het zo snel is uitverkocht. Overigens, dat boek is ook super waardevol!!! 



Zullen we eens wat geks doen?
Wie durft het aan om een flyer op te hangen bij de supermarkt en daar een foto van te maken? 

Plaats je deze foto in de Facebook groep? 


Succes en verras me!
Raymond