35 tips om van websitebezoekers klanten te maken

-------------Boek voor Ondernemers-------------

35 tips om van website bezoekers klanten te maken

Door ondernemer Raymond Gruijs
Raymond Gruijs Academy Wormerveer


Beste lezer,


Als je meer kwalitatief goede afspraken wilt hebben via je website, dan is dit de belangrijkste brief je vandaag gaat lezen.

Ben je een ondernemer die zoekt naar nieuwe manieren van groei, zonder direct meer medewerkers aan te nemen?
En hecht je belang aan relatiebeheer, maar begint het ondoenlijk te worden door het vele fileleed?


Je probeert zo nu en dan afstand te nemen van je dagelijkse beslommeringen om te bedenken hoe je je acquisitiestrategie simpeler kunt maken zonder dat het persoonlijk contact verloren gaat, maar door tijdgebrek blijft het liggen. 


Dan heb ik goed nieuws voor je.


Hoe mooi zou het zijn als je een methode in handen krijgt die je tijd bespaart, meer kwalitatieve contacten oplevert en die je bovendien meer omzet genereert bij bestaande klanten?


Alvorens ik ga uitleggen hoe je dat kunt bereiken eerst het volgende.


Ik heb diep respect voor je.


Ik weet dat je hard werkt.

Dat weet ik, omdat je de moeite neemt dit te lezen.


Je bent namelijk altijd op zoek naar informatie die je verder helpt.


Dat respecteer ik bijzonder. Alleen die mensen zullen resultaten behalen.


Ik wil je graag helpen om die resultaten op een minder energievretende manier te realiseren.

Ben je er klaar voor?


Het is de kunst om geïnteresseerde mensen daadwerkelijk in de praktijk te laten ervaren hoe je hen helpt waardoor ze meer vertrouwen in de mogelijkheden van jouw product of dienst krijgen, maar bovendien ook nog meer vertrouwen in jou gaan krijgen.


Ik ontdekte dit in 2016 toen ik besloot mijn relatiebeheerstrategie volledig om te gooien en me volledig te richten op deze hedendaagse methode.


Ik besloot een proef te doen door letterlijk alles te vertellen wat ik wist. Iets wat eigenlijk niet gebruikelijk was.

Ik was verbaasd hoeveel positieve reacties ik kreeg. Ik was echt geraakt door de waardering van mensen over hoe de adviezen hen verder hadden geholpen.


Maar wat me echt overrompelde, was dat mensen mij vroegen of zij klant mochten worden en of ik ze verder wilde helpen.

Inderdaad, ik hoefde er niet om te vragen. Ze boden zichzelf aan. 
Binnen drie maanden ben ik (tijdelijk) gestopt met deze methode. Waarom? Omdat ik simpelweg de hoeveelheid aanvragen niet aankon!


Dus begon ik de onderliggende stappen van deze methode op te schrijven in een makkelijk leesbaar en direct te gebruiken boek, waardoor jij hetzelfde kunt doen en ook snel merkbaar verschil gaat ervaren.


Recent vond een coach, door de inzichten uit dit e-boek, na een lange zoektocht zijn perfecte doelgroepen en stroomde zijn business binnen drie weken weer volop.

Dit is wat ik voor je heb

Feitelijk kun je de stappen gebruiken om allerlei soorten producten of diensten te aan te bieden.


Natuurlijk gebruik ik deze stappen zelf ook om nieuwe contacten voor mijn bedrijf aan te trekken.


Er zijn zelfs bedrijven die deze methode gebruiken om nieuwe medewerkers te werven.

Geloof het of niet, maar nog niet al te lang geleden heeft een organisatie voor goede doelen deze strategie ook toegepast om meer deelnemers te werven voor een hardloopwedstrijd.


Plots vielen de puzzelstukjes voor hen op hun plaats en begrepen ze veel beter hoe ze goede contacten konden opbouwen zonder dat ze uren moesten rijden voor netwerkgesprekken.


Ik was verbaasd hoe goed de stappen uit deze methode werkten zonder dat ik veel kennis van computers en internet nodig had. Sterker nog: ik ben echt geen technicus en heb er ook geen zin in me in techniek te verdiepen.


Ik was in eerste instantie bang dat ik allerlei mensen in dienst moest nemen om dit voor elkaar te krijgen. Niets is minder waar. Ik kan die goede contacten opbouwen zonder dat ik daar anderen voor nodig heb.


Het bijzondere was zelfs dat bestaande relaties (maar zeker ook nieuwe contacten) blij waren met deze werkwijze.
Zij bespaarden immers ook veel tijd en konden sneller een antwoord vinden op hun vragen.


Inmiddels heb ik zoveel mensen verteld over de magie van deze methode en kreeg ik zóveel vragen over hoe ik dat dan doe.

Dat is de reden geweest dat ik stappen voor je heb uitgeschreven in een makkelijk leesbaar boek, waarmee je gaat leren om hetzelfde te doen wat ik al jaren met veel plezier doe.


Maar je ontdekt meer in dit boek dan alleen hoe je in minder tijd meer goede contacten kunt opbouwen.

Hier is een kleine weergave van wat je gaat krijgen...

  • 35 manieren om mensen letterlijk aan je lippen te laten hangen.
  • Hoe je een websitebezoeker houvast biedt, zodat die van je gaat dromen.
  • De meest makkelijke logica die je een voorsprong op je concurrentie geeft.
  • Het oprechte cadeau waardoor mensen jou opdrachten gunnen.
  • Hoe je schaamteloos los kan gaan met je creativiteit en daarvoor beloond wordt.
  • Waarom een gangbare website zóó 2017 is (en dus niet werkt)
  • Wat de nummer #1-tactiek is om met de juiste mensen in contact te komen.
  • Hoe je heel gelukkig wordt van berichten op je telefoon (psst... omdat er aanvragen binnen komen)


Dit boek bestaat uit slechts 56 pagina’s, maar iedere pagina staat boordevol super waardevolle informatie.

Wil je meer goede contacten in minder tijd waardoor je omzet groeit door mensen die graag bij je kopen?
Download dan dit e-boek gratis via onderstaande link.

Ik bied je dit e-boek tijdelijk gratis aan. Het is eigenlijk te gek voor woorden, want de methode brengt je direct al in contact met geïnteresseerde mensen. Ik kan makkelijk een serieus bedrag vragen voor de inhoud van dit boek.


Maar ik ben een helper. Eigenlijk al heel mijn leven. Daarom ben ik ooit begonnen als fysio-manueel therapeut. Omdat ik graag mensen wilde helpen. Nu bijna dertig jaar later help ik nog steeds. Alleen nu ondernemers, om een lifestyle te ontwerpen die ze graag voorstaan.


Je vraagt je misschien af of er een addertje onder het spreekwoordelijke gras zit. Nee, dat is niet het geval. Ik wil je graag vooruit helpen en je laten zien welke waarde ik je kan leveren om jouw droom waar te maken.


Mijn hoop is dat je dit waardeert en dat we van hieruit een samenwerking kunnen opbouwen.

Dat gezegd hebbende,
is er wel een ding waar je even op moet letten:

Ik bied dit boek nu kosteloos aan, terwijl ik natuurlijk wel veel kosten heb gemaakt om dit boek te maken en aan te bieden. Nogmaals ik doe dat graag en hoop dat we een verdere samenwerking kunnen opstarten.


Maar goed, ik kan dat natuurlijk niet onbeperkt blijven doen, vandaar dat dit aanbod tijdelijk is.


Je kunt dit boek (pdf) tijdelijk gratis downloaden via onderstaande knop.


Naast het boek ontvang je ook een uitgebreide videotraining, helemaal kosteloos.


Wat ga je ontdekken in deze training:

  • Ik geef je de manier om je relatiebeheer te versimpelen en tegelijkertijd meer tijd te besparen.
  • Ik geef je de sleutel om de nieuwsgierigheid van mensen op te wekken
  • Ik geef je de manier die bij mij supergoed werkt om in gesprek te komen
  • Ik laat je zelfs zien hoe je met een klein gebaar direct het vertrouwen wint zodat mensen je gaan volgen en geloven. 
  • Ik laat je de resultaten zien van deze methode (gewoon volledig transparant)

Ik ben er namelijk groot voorstander van om niet alleen te vertellen hoe het werkt, maar vooral ook om het voor te doen.


Maak gebruik van deze mogelijkheid om dit boek en deze online training kosteloos tot je beschikking te krijgen. 

Binnenkort ga ik deze GAMECHANGER voor een realistisch trainingsprijs van honderden euro’s aanbieden.


Download je exemplaar direct via onderstaande knop.


Ik hoor graag van je hoe de methode voor jou het verschil heeft gemaakt.


Met enthousiaste groet,

Raymond Gruijs.

Download het e-boek hier

Ontdek hoe je via het internet waardevolle klantrelaties kunt opbouwen.

Voorwoord Robert Jan Hendriks,
Serial entrepeneur, SEO Eindbaas en gezondheidsverspreider met > 3 miljoen volgers

"Toen Raymond mij vroeg om een voorwoord te schrijven voor zijn nieuwe boek over Connection Based Marketing, was ik erg blij om dit te doen. Sinds enkele jaren zijn we goed bevriend en regelmatig spreken we elkaar via zoom. Altijd inspirerend!

Raymond is autodidact en vanaf het begin heb ik me verbaasd over het vermogen van Raymond om alle informatie op te zuigen als een hele grote spons, om er dan uiteindelijk een hele bondige en treffende samenvatting van te maken. Een hele bijzondere eigenschap van Raymond.

Bijna dagelijks verschijnen er tientallen boeken over soortgelijke onderwerpen en de meeste daarvan zijn herschreven kopieën van eerdere publicaties, vaak met oude inzichten.

Deze uitgave is absoluut anders: Raymond heeft echt een goede mening over dit onderwerp, met veel nieuwe inzichten en weet als geen ander om dit op een heldere en praktische manier uit te leggen.

Dus niet alleen vanwege het uitermate interessante onderwerp Connection Based Marketing, maar juist ook de manier waarop het door Raymond wordt uitgelegd, geeft dit boek een grote meerwaarde. Het heeft écht veel te bieden.

Raymond, ik kijk nu al uit naar je volgende publicatie!"

Wat vinden marketingexperts van het boek?

Ondernemers hebben meestal niet het vak marketing gehad tijdens hun opleiding. Dat is jammer, want marketing is wel de brandstof die de motor van jouw bedrijf gaande houdt.

En iedereen kan marketing leren. In dit e-boek reikt Raymond Gruijs je de praktische handvatten aan, die iedere ondernemer nodig heeft om klanten te krijgen en houden. Het boek zit bomvol tips om met de juiste mensen in contact te komen en die vervolgens tot klant te maken. Onmisbaar voor iedere ondernemer die een succesvol bedrijf wil.

Anne Raaymakers, Auteur "Vind ik Leuk"
managementboek No 1

"Raymond heeft een super waardevol boek geschreven over het opbouwen van een klantrelatie via het internet. Door het verkoopproces te benaderen vanuit connectie en waarde zullen veel meer klanten aankopen doen. Simpelweg, omdat ze jou vertrouwen. Een aanrader."

Dennis van Leeuwen- Studiomaestro

Facebook en Messenger specialist

Ervaringen van lezers

De ontwikkelingen in moderne marketing volgen elkaar in sneltreinvaart op. Wat gisteren een hype was, is morgen een vage herinnering. Als ondernemer is de boot missen geen optie. Je moet mee, maar hoe? Dit is toch té ingewikkeld?
Niet na het lezen van dit boek van Raymond Gruijs. De man die van versimpelen zijn ambacht heeft gemaakt. 

--Rolf Meijers - Rolf Meijers Consultancy www.rolfmeijers.nl

Wat een praktisch puntsgewijs naslagwerk over Connection Based Marketing. Laagdrempelig en voorzien van voorbeelden, uit het dagelijks leven gegrepen. Want dat is waar het tegenwoordig steeds meer over gaat.

Omdat mensen van mensen kopen. Met dit boek heb je in huis wat je nodig hebt, om jouw ideale klant te bereiken en verder te helpen. Dankjewel Raymond!

---Wilma van Dartel- Expert Self Empowerment

www.wilmavandartel.nl

Ontdek snel de ongekende mogelijkheden >>

Ja wil ik meer klanten via mijn website >>

DISCLAIMER: Genoemde resultaten in training en op deze pagina zijn mijn persoonlijke resultaten. Ik gebruik ze als referenties en als voorbeelden. Deze resultaten heb ik bereikt in de meer dan 28 jaar ervaring die ik heb. Het is niet vanzelfsprekend dat dit resultaat ook voor jou is weggelegd. Ik wil dan ook op geen enkele wijze impliceren dat je deze resultaten zal bereiken. Zelfstudie is en blijft een uitdaging. Jouw resultaat zal variëren en afhangen van vele factoren waaronder, maar niet uitsluitend, je achtergrond, je ervaring en je werk-ethiek. Alle vormen van bedrijfsvoering komen met bijbehorende risico's, naast een enorme hoeveelheid consistente inzet en actie. Als je niet bereid bent dit te accepteren, dan is dit niet voor jou.

Deze site is geen onderdeel van Facebook en/of Google Inc. Daarbij wordt deze website op geen enkele wijze door Facebook en/of Google bekrachtigd. FACEBOOK is een merknaam van FACEBOOK, Inc.

Wij maken gebruik van cookies.